OM CHARLOTTE JUUL

Jeg stiftede min HR-konsulentvirksomhed i 2012 og har siden arbejdet selvstændigt med HR, search og karriererådgivning. Jeg har tidligere arbejdet 15 år som HR direktør og personalechef især i den finansielle sektor med alle discipliner inden for HR - lige fra rekruttering, test og afskedigelse til rådgivning og udarbejdelse af policies og kontrakter. Jeg har god forretnings- og menneskeindsigt og et stort netværk, som jeg plejer flittigt.

Som HR-chef var jeg med til at starte SEB op i Danmark i 1997 og til via organisk vækst samt tilkøb at vækste banken til de 750 medarbejdere, den består af i dag. Jeg har således opbygget SEBs danske HR-funktion og sat rammerne for bankens medarbejdere. Denne periode gav mig bl.a. kæmpe rekrutteringserfaring og stor forståelse for og indsigt i finansverdenen.

Jeg har desuden et par års HR-erfaring fra både The Nielsen Company samt et mindre fondsmæglerselskab og har således et godt billede af, hvad medarbejderne og virksomheder kræver og har brug for i både helt store og de små virksomheder.

Jeg har en meget praktisk indgangsvinkel til tingene og er som kommunikator direkte på en både motiverende og nænsom måde. Jeg bruger desuden min intuition som et naturligt redskab både i mit arbejde og i dagligdagen.

Læs mere om de testværktøjer, jeg bruger her

Læs mere om min erfaring og mine kompetencer og se mine anbefalinger på LinkedIn.